zaterdag 25 september 2010

morgen

Nog nooit echt iets "geschreven"als gedicht... zat vanmorgen wat te mijmeren, en onderstaand kwam eruit, Geen idee wat ik ermee aankan, of het iets is. Gewoon de woorden uit mijn hoofd op papier...


Bekend met wat je hebt
Leven zoals je kent
leef je met je eigen gevoel
in je eigen ritme

Het onbekende maakt je bang
het verruilen van deze dag
voor wat de morgen brengt

Gevoel is ook angst
rationaliseren naar jezelf
Blijf je leven in je eigen wereld
geschapen om je heen

De blik op morgen
weer een nieuwe dag
nieuwe mogelijkheden


... voelt nog niet af... ik kijk er nog eens naar... 

2 opmerkingen:

  1. Maakt het uit of je er iets mee kunt? Gaat het er niet om dat je je gevoelens en gedachten kwijt kunt op 'papier'?

    Voor jouw gevoel is het nog niet af, maar wat er staat is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag dat je ook blogs schrijft vanuit je gevoel,dat is zo mooi als je dat kan.
    dat heb ik soms ook . kijk maar eens naar die van mij. ook recht van uit mijn hart
    http://weer-carla.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen