zondag 2 september 2012

fourtyfive it is...

Gek eigenlijk...
lang gedacht dat ik nooit de dertig zou halen... zover ik weet heb ik vanaf een jaar of 17 gedacht dat dertig wel de maximale leeftijd voor mij zou zijn. Nu, vandaag, heb ik dus de leeftijd van 45 gehaald. dertig leek al veel, 45 is dus 50% meer: hoe kom ik daarop??

 Besef, dat ik dit schrijf uit gevoel, zoals ik mijn meeste blogs schrijf. Besef ook dat ik op dit moment een alcoholpromilage heb dat mij noodzaakt om naar mijn toetsenbord te kijken. het promilage dat mijn vrinden in het blauw onacceptabel vinden om nog deelgenoot te zijn van het reguliere leven... Awel; ik heb dus een beste borrel op ;-)

Ik geniet! op een leeftijd die dichter bij de vijftig ligt dan bij de 40, op een leeftijd die mij oud begint te maken in plaats van jong. maar... ik voel mij nog jong!! En dat maakt het belangrijk. Ik geniet nog elke dag van alles en iedereen. Ben blij met de mensen om mij heen. de mensen die mij laten denken, die mij laten genieten van wat zij doen, De mensen die mij dat maken wat ik ben. Want ik besef dat ik dank zij hun datgene ben wat ik ben. DankJe! Ik ben een persoonlijkheid, een eenling, een individu. maar wordt ook, door anderen, gevormd tot een persoon, een onderdeel. En ik geniet!

Het leven is mooi, zolang je er van durft te genieten. Durf dat! of je nu jong bent, oud, of ergens halverwege bent; geniet! Zie en durf de bloemen te zien die bloeien, de bomen die groeien en ga daar in mee.

Ik heb een borrel op... maar ik hou van jullie, allemaal! om wat je bent, wat je doet, zolang je kiest

kus

een man van 45 die geniet ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten